Dzięki tegorocznemu faworytowi do Oscarów marka Pawp przekaże do miliona dolarów na ratowanie zwierząt.
Pawp, firma która świadczy usługi weterynaryjne on-line, właśnie ogłosiła, że przekaże 10 000 dolarów na organizacje charytatywne ratujące zwierzęta za każdym razem, gdy podczas 94. rozdania Oscarów ktoś wypowie słowa „Power of the Dog”. Biorąc pod uwagę, że film Benedicta Cumberbatcha ma szansę otrzymać sporo statuetek, pod koniec ceremonii na szczytny cel może trafić naprawdę sporo gotówki.
„Power of the Dog” zdobył 12 nominacji, w tym dla Benedicta Cumberbatcha, Kirsten Dunst, Jesse Plemons i Kodiego Smita-McPhee, a także nominacje dla najlepszego reżysera i najlepszego filmu oraz wiele nagród za produkcję. Już samo to sprawia, że tytuł będzie wspominany wiele razy, a wszyscy liczymy na to, że prezenterzy wspomną o filmie kilka razy bez powodu, tylko po to, by dodać do puli kolejne 10 000 $.
Hojny plan Pawpa został ogłoszony w magazynie People, wraz z oświadczeniem dyrektora generalnego marki, który przyznał, że mimo że film nie ma żadnego realnego związku z psami to i tak nie może się doczekać tego, żeby pod koniec nocy rozdać dużo pieniędzy.
Niezależnie od liczby przyznanych statuetek prawdziwymi zwycięzcami tegorocznej ceremonii będą psiaki i to najlepsze, co może się tej nocy przydarzyć.
powiedział Marc Atiyeh, CEO Pawp.